Aerial Photography of Building

Pomnóż wynik

Jak można daną rzecz uprościć? Jak uczynić ją mniej skomplikowaną, a dzięki temu bardziej poszukiwaną i tańszą? Jakie poprawki należy koniecznie wprowadzić? Większość ulepszeń polega na poprawianiu istniejących warunków. Czy można zmienić lub ulepszyć barwę?
Barwa może nie tylko upiększać, wywiera również olbrzymi wpływ na psychikę. Psychologia barw jest polem działania o nieograniczonych możliwościach i zastosowaniach. Czy możesz zmienić lub ulepszyć materiał? Rozmaitość materiałów daje wiele możliwości ulepszania dosłownie wszystkiego! Stale szukaj nowych i lepszych materiałów. Szukaj też nowych kombinacji materiałów. Jakie zmiany w produkcji polepszą wydajność, jakość, produkt itp? Jakie zmiany zredukują koszty, straty, nakłady pracy? Metody pracy stale się zmieniają. W tym względzie musisz nie tylko wysuwać propozycje, lecz przede wszystkim musisz czynić to pierwszy! Jakim zmianom należy poddać personei! (Zwiększyć go? Zmniejszyć? Jakie uwzględnić programy nauczania, motywacji?) Jak możesz poprawić własny piani
Należy sprawdzić go za pomocą 61 Magicznych Pytań. Prawie każdy plan można ulepszyć nawet na 10 sposobów, a to dzięki dokonywaniu szczegółowych przeglądów. Jakie zmiany czasowe poprawiłyby wydajność i stosunki między pracownikami? Czy zmiany czasowe mogłyby polepszyć wykorzystanie sprzętu? Jak możesz lepiej podzielić plan czasowy, funkcje pracowników, operacje, obciążenie pracą? Jak możesz pomnożyć wynik. Dodawanie jest dobre, lecz właśnie mnożenie szybciej wzbogaca! Jak powiększyć pożądane cechy, żeby były jeszcze bardziej interesujące? Czy daną rzecz można uczynić lepszą lub bardziej pożądaną zmieniając jej kształt? Dzięki tej metodzie tysiące produktów zyskało swą odrębność, skuteczność i zainteresowanie ze strony nabywców. Jakie cechy należałoby zachować?
Często chęć dokonania zmian wiąże się z rezygnacją z czegoś, co powinno być zachowane. W fakcie, że coś nagle się staje zbyt nowe i zbyt inne, istnieje pewne niebezpieczeństwo.
Co można z korzyścią odrzucić?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *