Część kosztów produktów żywnościowych, na które i tak narzeka’ szość ludzi, stanowi koszt atrakcyjnego opakowania, ponieważ to ono i wpływa na świadomą lub podświadomą decyzję o zakupie. Bez atra opakowania żaden produkt nie może być konkurencyjny. I w tym zav także nauka dla ludzi. A jak Ty sam ,,opakowujesz” siebie? Czy zdajesz sobie spray „opakowanie” jest tym, co inni spostrzegają w pierwszej kolejności? , nie są w stanie dokonać natychmiastowej oceny Twoich walorów nych, tylko Twój wygląd. Załóżmy, że nagle jeden z produktów wystawia się do sprz strzępionym, niechlujnym lub dziwacznym opakowaniu. Ależ to le potencjalnych nabywców! Można być pewnym – popularność tegójj skończy się na pierwszym wyłożeniu go na półki. Tak samo jest z ludźmi. Twój wygląd przemawia do imrny przerwy, nawet jeśli Ty sam nie wypowiadasz ani jednego słowa, W ostatnich latach psychologowie zarejestrowali wiele nov tów związanych z „budowaniem obrazu” człowieka. Stwier zewnętrzny wywiera głębokie i trwałe wrażenie na podświadomości innych ludzi, tak że zachodzi podświadome „nachylenie postawy” za lub przeciw temu zewnętrznemu obrazowi i reprezentowanemu przez niego człowiekowi.