Jeżeli Twoja firma jest duża, będziesz musiał wyznaczyć kogoś, kto będzie organizował pracę tych grup, sugerował projekty i potrzeby, inicjował i pomagał (oczywiście dyskretnie) oraz pilnował, czy każdy pomysł, każda sugestia, działanie i postępowa postawa grupy lub pojedynczego pracownika jest przez zarząd doceniana, uznawana, chwalona, ogłaszana i nagradzana. Chociaż przy tworzeniu takiego systemu zarządzania ponosi się niekiedy znaczne koszty, jest to jedna z najlepszych form inwestycji. System ten dostarcza pomysłów ulepszeń, zgłaszanych przez pracowników, którzy wykonują konkretną pracę, widzą błędy, straty itp. A jeszcze większą wartość ma to, żepracownicy stają się skoordynowaną częścią zarządu, który – czerpiąc korzyści – nie wypuszcza z rąk autorytetu i kontroli.
Jednak najważniejszym rezultatem stosowania metody zarządzania wielopoziomowego jest zalecenie znakomitego ekonomisty i doradcy Herberta N. Cassona: „Dobra firma powinna być zorganizowaną formą przyjaźni”.