Rozmów telefonicznych dotyczących interesów

W przeciwieństwie do audycji radiowych, docierających do wielu ludzi bezosobowo, ogłaszanie Twojej dobrej woli będzie odbywało się na zasadzie łączności bezpośredniej i charakteryzowało się jednym głównym celem. Celem tym jest to, by dzięki takiej rozmowie inni ludzie poczuli się lepiej – nie tylko dlatego, że w ogóle zatelefonowałeś, lecz głównie dzięki temu, co zdołałeś powiedzieć. Ta magiczna formuła sprowadza się do wyrażania trzech „D”: Docenianie (wdzięczność, podziw lub komplement). Dobra wola (z niezawodnym zwrotem „lubię cię!”). Dobre życzenia! Po kilku doświadczeniach przyjmiesz niepostrzeżenie nową postawę. Będziesz dzwonił do ludzi po to, by poczuli się lepiej. Metoda trzech „D” jest równie ważna podczas prowadzenia rozmów telefonicznych dotyczących interesów. Należy więc pamiętać, żeby zawsze wyrażać (ID) docenianianie, (2D) dobrą wolę, (3D) dobre życzenia. Zdziwisz się, jak bardzo polepszą się Twoje kontakty w interesach! Teraz zajmiemy się rozmowami telefonicznymi kierowanymi do Ciebie. Oto najważniejsze wskazówki:
Przyjmuj każdą rozmowę telefoniczną jako szczęśliwe wydarzenie. Nigdy nie myśl o żadnym telefonie jak o akcie ingerencji. Tak samo jak pracownicy cieszą się z przerwy na kawę, Ty powinieneś cieszyć się z przerwy na rozmowę telefoniczną. Nad swoim „Halo!” zapal aureolę! I niech to powitanie będzie pierwszym słowem w głoszeniu Twojej dobrej woli!
Bez względu na treść rozmowy pamiętaj, żeby zawierała wszystkie trzy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *