Towarzyski sangwinik wchodzi na przyjęcie z otwartymi mi i natychmiast szuka publiczności. Mówi głośno, żeby zw na siebie uwagę, a jego ręce są stale w ruchu. Jeśli towarzyski gwinik musi siedzieć, będzie się wiercił, wywijał stopą, baw’*’ palcami – byle tylko nie siedzieć spokojnie. ! Nie potrafi tak po prostu odpoczywać w ciszy. Wciąż s ” nowego audytorium i potrafi opuścić cię w chwili, gdy jes”‘ punkcie kulminacyjnym twojej najciekawszej opowieści, ^ podbiec do nowego przyjaciela, który właśnie wszedł. Nie uś damia sobie nawet, że zachował się niegrzecznie, ponieważ c: słuchał i nie zauważył, o czym mówiłeś. Podczas przyjęcia rzyski sangwinik często zmienia towarzystwo i najgłośniej’ tam, gdzie on akurat się znajduje. Kobieta towarzyski san_ wkroczy z uściskami, pocałunkami, okrzykami i śmiech mówiąc będzie mocno ściskać za ręce swoich słuchaczy, u” powstrzymać ich przed uwolnieniem się od niej. Kiedy u’ łaśliwą, wielomówną, wylewną osobę wpadającą do pokoju, prawdopodobnie będzie to towarzyski sangwinik. Towarzyski sangwinik przesadnie ubarwia swoje opowieści nie widząc konieczności wiernego odtwarzania prawdy. Jeśli taka osoba usłyszaia nudną opowieść* którą musi przekazać dalej, jest dla niej logiczne, że powinna ją nieco udekorować, abyś ty mógł ją usłyszeć w lepszej postaci niż ona.